Ot štai pradėjau pastabėti, kad kartais nei iš šio, nei iš to nesąmoningai priskiriu sau ir imu vadovautis kitų nuomone, gerai nesuprasdama, kuo aš čia vadovaujuosi. Ir kai net neaišku, ar visa tai aišku buvo tam, kuris tą nuomonę išreiškė. Todėl deduosi laiminga, kad pagavau save savo pačios dilgėlių pluošto tinkleliais - tuo, kad atsiranda sąmoningas atidumas. Patogu yra priimti ne tik kito nuomonę, patogu yra priimti kitų sugalvotą kultūrą, religiją, transporto ir darbo sistemą, - proto lafa'. Mes gimstame ir viskas pasiūloma. O gal aš norėčiau gyventi kitaip? Galbūt norėčiau, kad prieš gamindami maistą visi suklauptų į kambario vidurį ir apsivalytų save nuo dienos vargų, kad visi dirbtų tik tris dienas per savaitę, kad dauguma perkybinių santykių būtų grįsti mainais, kad darželiuose visi skirtingo amžiaus vaikai vystytųsi kartu, kaip kad mes kad augdami visi krūvoje, viename kieme. Nepasiduodama pasiūlymų gausai, pasveriu idėjas ir nuomones savo supynėse. Klauskim kiekvienas savęs atskirai, kaip aš jaučiuosi darydamas viena ar kitą? ką man daryti, jeigu tuo metu aš jaučiuosi ne ką geriau negu norėčiau, pasistudijuokim save paromis, kaip kad per sesijas. Sunkoka. Nes lengva išsidalinti į aplinką, gyventi išorinį gyvenimą. Nes vienas sunkiausių dalykų yra nugyventi sąmoningą vidinį gyvenimą. Pasupkim šventes, tradicijas, religijas. Nesivadovaukim aklai teiginiais, nuomonėmis, kuriuos vos gimę gavom kaip įduotį, gaunam kasdien darbuose, internetuose, knygose, namuose. Visi aplinkai neįtikimiausi veiksniai, tokie kaip lengvas pojūtis širdy, menkutis nenoras, teisingumo jausmas, džiugesys yra aiškiausi kelio ženklai, žiburiai vidur nakties panaviguojantys mus teisingu keliu. Pajautos kaip šunys, kurie viską supranta, bet negali kalbėti. Jas reikia išgirsti širdimi. O mūsų paperkamasis, praktiškasis protas daro viską, kad susitapatintume būtent su juo ir leistume jam lengviau atsipūsti - visą gyvenimą "naršyti po facebooką".
Per Vipassaną patyriau, kad nesu nei kūnas, nei protas. Aš esu ir be kūno, aš stebiu ir viską vertinu šerdimu, kai jis (protas) tyli, o proto triukšmas - tai pati didžiausia mano patirta kančia.
Dar pagalvojau, kad nenoriu persisotinti spalvomis. Jų vis daugiau ir daugiau. ..
Per Vipassaną patyriau, kad nesu nei kūnas, nei protas. Aš esu ir be kūno, aš stebiu ir viską vertinu šerdimu, kai jis (protas) tyli, o proto triukšmas - tai pati didžiausia mano patirta kančia.
Dar pagalvojau, kad nenoriu persisotinti spalvomis. Jų vis daugiau ir daugiau. ..