Atsiranda ritmas, pastovumas ir sąmoningumas tame procese, kuris vadinasi mokymasis. Pastoviai kas nors vyksta. Tarpuose veiklų atsilaisvina proto ir atsiranda laiko, kuris yra skirtas visoms toms išgyventoms patirtims apibūdinti žodžiais. Kol mokausi, šalia manęs atsiranda visai kiti žmonės, keičiasi aplinkybės, juda po visą mano gyvenimą įvykių epicentrai, užsimaišo karminė paletė. Manyje ima ir kaupiasi ne tik dorybingi mano judesiai, kaupiasi ir blogos mano mintys ir ketinimai. Prie viso to aš dar išrišu save kartais. Suprantu, kad per paskutinius kelerius metus gautos pačios stipriausios pamokos, galėjo turėti daug didesnių pasekmių be dvasinės praktikos.
Labai įdomiai jaučiuosi. Po truputį pradedu gyventi iš kelių dimensijų. Daug sudėtingiau. Tarsi dvipatystė. Veikia krūvos budinčių minčių, atviros ausys ir širdis. Visą laiką yra ko klausytis. Sunkus darbas su sąmoningumu visokio plauko situacijose ir jų analizėje širdimi ir didelėmis akimis, siekiant suprasti, ką turiu išmokti, o kur pati mokinu. Tai tokie atradimų klodai. .. ypač, kai širdimi klausaisi ir girdi.
Žmogus gali būti labai stiprus, gali išlaikyti dėmesį ties budinčia mintimi net labai sudėtingose situacijose, kai jau nebeina išgyventi be minčių.
Labai įdomiai jaučiuosi. Po truputį pradedu gyventi iš kelių dimensijų. Daug sudėtingiau. Tarsi dvipatystė. Veikia krūvos budinčių minčių, atviros ausys ir širdis. Visą laiką yra ko klausytis. Sunkus darbas su sąmoningumu visokio plauko situacijose ir jų analizėje širdimi ir didelėmis akimis, siekiant suprasti, ką turiu išmokti, o kur pati mokinu. Tai tokie atradimų klodai. .. ypač, kai širdimi klausaisi ir girdi.
Žmogus gali būti labai stiprus, gali išlaikyti dėmesį ties budinčia mintimi net labai sudėtingose situacijose, kai jau nebeina išgyventi be minčių.